PREJENTÀ L TORNOI INTERNAZIONÈL DE LA MENDRANZES LINGUISTICHES

En jebia ai 15 de Firé, anter en temp e l’auter de Fassa – Cortina, è stat metù dant ofizialmenter la pruma edizion del Tornoi Internazionèl de la Mendranzes Linguistiches.
Chesta neva manifestazion sportiva vegnarà fata l 21-22-23 de Setember al Stadie de la Giacia Gianmario Scola e l vedarà la partecipazion de squadres U12 taliènes e forestes che raprejentarà na mendranza linguistica del post da olache les vegn.
Endèna la prejentazion, metuda dant da l radiocronist Giorgio Pedron, è stat premià el venjidor de l concors fat per la creazion del logo del Tornoi.
L concors è stat venciù apontin da Luca De Biasio de la clas 4ª del Lizeo Artistich de Poza, che rengrazion sporjan nesc compliments.
En rengraziament ence al profesor Claus Soraperra, coordinator e supervijor de duc i lurieres fac dai studenc, e ence a duc i partezipanc.
Rengrazion enfin ence la istituzions che à sostegnù l projet, en particolar el Conseier provinzièl e Assesor regionèl Beppe Detomas, la Sorastanta de la Scola Ladina de Fascia Mirella Florian, l rapresentant del Comun General de Fascia Matteo Iori e la responsabola di Servijes Linguistichs Sabrina Rasom per esser entervegnui e aer partezipà a la premiazion.
Chesta scomenzadiva, de emportanza tant dal pont de veduda sportif tant che dal pont de veduda sozio-culturèl, sarà l prum te chest ciamp e la fajarà per i Fassa Falcons Junior da inaugurazion a la sajon hockeystica che à da vegnir.

#GoFalconsGo

______________________________________________________________________

PRESENTATO IL TORNEO INTERNAZIONALE DELLE MINORANZE LINGUISTICHE

Giovedì 15 febbraio, nel corso della partita Fassa – Cortina, è stata presentata ufficialmente la prima edizione del Torneo Internazionale delle Minoranze Linguistiche.
La manifestazione avrà luogo i prossimi 21-22-23 settembre 2018 allo Stadio Gianmario Scola e riguarderà squadre U12 italiane e straniere rappresentanti una minoranza linguistica nella terra di provenienza.
Nel corso della presentazione, sapientemente condotta da Giorgio Pedron, è stato premiato il vincitore del concorso indetto per la creazione del Logo che rappresenterà il Torneo.
Complimenti dunque a Luca De Biasio delle classe quarta del Liceo artistico di Pozza di Fassa.
Un grazie al Professore Claus Soraperra, coordinatore e supervisore dei lavori prodotti dagli studenti, e agli altri partecipanti al concorso.
Un ringraziamento va anche alle istituzioni per il supporto e la presenza, in particolare a Beppe Detomas Consigliere  provinciale ed Assessore  regionale, Mirella Florian Sorastanta della Scuola Ladina di Fassa, il rappresentante del Comun General Matteo Iori e la responsabile dei Servizi Linguistici Sabrina Rasom per aver partecipato ed essere intervenuti alla premiazione.
Questa iniziativa, importante non solo dal punto di vista sportivo ma anche socio-culturale, sarà la prima nel suo genere ed inaugurerà ufficialmente la prossima stagione agonistica dei Fassa Falcons Junior.
Vi aspettiamo numerosi per tifare i nostri falchetti e scoprire tutto ciò che farà da contorno al torneo.

#GoFalconsGo.

Facebook
Instagram
YouTube
YouTube